Årsmöte den 27 Augusti

Det är Årsmöte för SBS Söndagen 27 augusti 2023 på Biljardpalatset.

Klubbstyrelsen hoppas att Du vill fortsätta att vara medlem kommande Biljardsäsong 20230801 – 20240731.

Vissa blev stödmedlemmar p g a att Biljarden behöver så många medlemmar som möjligt och vi behöver Er fortfarande för att behålla stödet från Riksidrottsförbundet.

Motioner till Årsmötet skall vara inskickade senast 2023-08-10.

Medlemsavg 400 kr för alla oavsett ålder.

Det finns ”Familjerabatt” att utnyttja, maila till info@stockholmsbs.se.

Klubben och förbundet SBF vill gärna ha fler medlemmar. Så föräldrar, syskon o släktingar kan gärna bli Stödmedlem för endast 20:- utan några förmåner mer än att Du stödjer biljard.

För att kunna delta på Årsmötet måste man betala hel medlemsavgift som ska vara SBS tillhanda på kontot senast 15 augusti 2023. I medlemskapet ingår även licens för att kunna tävla för SBS i SBF:s tävlingar SPT och om ni vill delta i Lag-SM.

Du har även rabatt på biljardtid, vissa erbjudanden på mat och dryck på Biljardpalatset.
Juniorer kan delta på ledarledd juniorträning på lördagar mellan 11-14 under HT o VT.
Medlemsträning på söndagar längst ner på Palatset, från sep fram till jul – från 10 jan till 31 maj för aktiva medlemmar.

OBS Viktigt!

Om ni ska delta i Årsmötet måste ni mejla till info@stockholmsbs.se senast 15 aug och ange vilka av delarna (A/B-C) ni ska deltaga i. För att kunna deltaga på Klubbmästerskapet måste man vara med på Årsmötet och vara en registrerad spelare i pooladmin.se. Om Du har en profil I Cuescore och tävlar i i SPT tävlingarna ska det stå att Du spelar för SBS för att kunna delta i KM.

A/B) Årsmöte börjar kl 10.00 med traditionell enklare frukost

Klubbmästerskap ca kl 12.00 (så fort mötet är slut)

C) Palatsets nya Hamburgertallrik inkl tillbehör samt Du kan välja mellan öl/glas vin/läsk

Måltiden väljer Du själv när du vill äta under dagen före kl18, men kolla först om Du har match. Man får inte äta vid borden.

OBS! Tänk på att medlemsrabatten upphör 31/7 om Du inte har förnyat Ditt medlemskap och att vissa SPT-tävlingar börjar redan i augusti och även då måste ni ha förnyat Ert medlemskap för att ha licens för att tävla. Vissa har blivit medlemmar på slutet av säsongen har förmodligen då betalt T o m 2024-07-31.

Inbetalning av medlemsavgifter sker till:

Bankgiro 148 – 7669 (Stockholms Biljardsällskap SBS)

Swish 123 634 49 49 (Stockholms Biljardsällskap SBS)

Ni får gärna stödja Micky Lampes juniorfond som används för Juniorträningar o event.

Hälsningar, från Styrelsen

Stockholms Biljard Sällskap SBS